Lapinlahden eläkkeensaajat ry

Yhdistys on perustettu 1977.  Kuulumme Eläkkeensaajien Keskusliitto ry:een ja olemme yksi Kuopion Piirin 16 yhdistyksestä. Jäsenmaksumme on 20 e/vuosi. .Jäsenenä saat Eläkkeensaaja-lehden, joka ilmestyy 6 kertaa vuodessa, mahdollisuuden osallistua toimintaamme, harrastekerhoihin ja retkiimme. Jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta löytyy joukossamme joku harrastusmuoto, eikä mikään estä perustamasta uutta harrastusryhmää.

Tavoitteemme on, että vietämme aikaa yhdessä ja pidämme huolta toinen toisistamme. Seurassamme saat vireyttä ja virkeyttä elämääsi.

Yhdistyksen toiminnassa on tärkeää eri-ikäisten  jäsenten tarpeiden huomioiminen ja niihin vastaaminen sekä heidän saamisensa mukaan aktiiviseen toimintaan.

Olet sydämellisesti tervetullut joukkoomme!